




רקע:
ערוץ ניקולדיאן משיק את " הקרמבויז" פרודיה מדליקה על להקת בנים.
המשימה:
נוכחות דיגיטאלית לסידרה- לספק חלון הצצה לעולם התוכן ולגיבורי הסידרה
ולצור באזז וציפייה בקרב קהל היעד.
הרעיון:
מהלך תוכן לקידום והפצת סדרת הדגל של ערוץ ניקולודיאון במדיה החברתית
מצד אחד הקמנו ערוץ תוכן ייעודי בפורטל הילדים טיפו, מצד שני יצאנו לפגוש את הקהל במדיה החברתית .
תוצאות:
בתום שבועיים של פעילות ללא שימוש בבאנר אחד:
צרפנו 800 חברים לדמויות השונות בפייסבוק
הפכנו 630 גולשים למעריצים נלהבים של הלהקה ב Myspace
וצברנו 46,000 צפיות בערוץ ה youtubeשל הלהקה.
מי שלא שמע את הלהיט Baby bay ופרפר – מפספס היסטוריה בהתהוות.
רוצים למתוח תוכן אל האינטרנט? דברו איתנו.
זה מה אנחנו יודעים לעשות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה