יום שבת, 13 בפברואר 2010

ענני תקשורת ערוץ ניקולודאון– "הקרמבויז"







רקע:

ערוץ ניקולדיאן משיק את " הקרמבויז" פרודיה מדליקה על להקת בנים.

המשימה:

נוכחות דיגיטאלית לסידרה- לספק חלון הצצה לעולם התוכן ולגיבורי הסידרה

ולצור באזז וציפייה בקרב קהל היעד.

הרעיון:

מהלך תוכן לקידום והפצת סדרת הדגל של ערוץ ניקולודיאון במדיה החברתית

מצד אחד הקמנו ערוץ תוכן ייעודי בפורטל הילדים טיפו, מצד שני יצאנו לפגוש את הקהל במדיה החברתית .

תוצאות:

בתום שבועיים של פעילות ללא שימוש בבאנר אחד:

צרפנו 800 חברים לדמויות השונות בפייסבוק

הפכנו 630 גולשים למעריצים נלהבים של הלהקה ב Myspace

וצברנו 46,000 צפיות בערוץ ה youtubeשל הלהקה.

מי שלא שמע את הלהיט Baby bay ופרפר – מפספס היסטוריה בהתהוות.

רוצים למתוח תוכן אל האינטרנט? דברו איתנו.

זה מה אנחנו יודעים לעשות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה