
רקע:
מציגה את הדור הבא בחוויית הצפייה ומשיקה את ממיר הדגל ה- yes max HD.
ומתניעה את המהפכה הטכנולוגית שלה בראש ובראשונה לתוך 3000 עובדי הארגון.
המשימה:
לרתום את הארגון ועובדיו למהלך השיווקי ולהפוך אותם לנושאי הבשורה ושגרירי מהפכת הדור הבא בחווית הצפייה.
הרעיון:
משחק משימות אינטראקטיבי לאיתור ה MaxHDteam צוות עובדים מנצח שיהיו לו כל התכונות הנדרשות להוביל את החברה אל הדור הבא, בדיוק כמו הממיר החדש.
איך זה עבד:
המהלך יצא לדרך בסרט השקה מסתורי בו הטיל רון איילון מנכ"ל yes
על Maxin הפרזנטורית משימה: לאתר עבורו מבין כל עובדי החברה את ה Max HD team
154 הצוותים שנרשמו למשחק קיבלו מ Maxin הודעות משימה באמצעות סרטוני וידיאו, מיילים וSMSים, ששלחו אותם לבצע משימה שונה מעולם התוכן של הממיר המהפכני.
את תוצרי המשימות העלו הצוותים לאתר הפעילות ועמדו למבחן מול כל עובדי החברה.
154 צוותים התחילו, אך רק 6 מביניהם, הגיעו לקו הסיום. משימת הגמר שנערכה בתום שלושה חודשים מאתגרים ומסעירים שלחה את צוות "השועלים" להתפנק בתאילנד.
תכל'ס הגיע להם.
*בשיתוף פרומרקט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה